Gå vidare till innehåll

FRI FRAKT

VÅRKAMPANJ - EXTRA BRA PRISER!

    Köpvillkor

    Version 1.0
    Denna sida ändrades senast  2023-11-25

    Dessa allmänna villkor för köp och leverans (”policy”) är tillämpliga på alla köpeavtal som du ingår med Loopie som gör affärer som "GlowMode". Genom att beställa av oss accepterar du dessa allmänna villkor.

    I denna policy hänvisar termerna "GlowMode", "företag", "vi", "oss" eller "vår" till Loopie.

    Betalningsalternativ

    • Kortbetalning (VISA, Mastercard)
    • Klarna Checkout
    • Google/Apple pay

    Priser

    Priserna är i svenska kronor (SEK) och inkluderar gällande moms. Priserna gäller tills vidare. För produkter som ingår i olika kampanjer gäller priserna under aktuell kampanjperiod. På reservdelar, tillbehör och ett begränsat antal produkter inom multimedia kan priserna ändras oftare beroende på våra leverantörers prisändringar eller dylikt. Vi reserverar oss för prisfel och prisändringar på grund av ändrad moms, onormalt stora förändringar i valutaläget, inköpspriser, samt ändringar i eller förekomsten av nya lagstadgade avgifter. Vid uppenbart felaktigt prissatta produkter förbehåller sig företaget rätten att annullera ordern.

    Leverans och frakt

    Vi levererar endast inom Sverige. Leveranstiden är 5-10 arbetsdagar, beroende på var du bor kan tiden variera. Under högtider kan leveranstiden bli försenat.

    Vi på GlowMode erbjuder alltid gratis frakt till våra kunder men kunden ansvarar för fraktkostnaden vid retur. Om du får återbetalning dras kostnaden för returfrakt från din återbetalning. Fraktkostnader återbetalas inte.

    Vi kommer att instruera dig via e-post i var du ska skicka ditt objekt för retur.

    Ångerrätt och retur

    När du handlar våra produkter gäller distansavtalslagen. Det betyder att du kan ångra ditt köp inom 14 dagar från att du mottagit varan, men vi på GlowMode erbjuder 30 dagars returrätt från köpdagen. För att du ska hinna utöva din ångerrätt i tid räcker det med att du sänder in ditt meddelande om att du tänker utöva ångerrätten innan ångerfristen gått ut.

    När du ångrar ett köp ska du som kund stå för returfrakten och ansvarar att leveransen kommer fram. Om du returnerar ett värde över 750 kr bör du överväga att använda en spårbar frakttjänst eller köpa fraktförsäkring. Vi garanterar inte att vi får din returnerade artikel.

    För alla returer gäller att varan skall vara i oanvänt skick och återlämnas i originalförpackning.

    När din retur har mottagits och inspekterats skickar vi dig ett e-postmeddelande för att meddela dig att vi har fått din returnerade artikel. Vi kommer också att meddela dig om godkännandet eller avslaget på din återbetalning. Om returen är godkänd, kommer vi att använda samma betalningsmetod för återbetalningen som användes vid köptillfället.  

    Försenade eller saknade återbetalningar

    Om du inte har fått någon återbetalning ännu, kontrollera först ditt bankkonto igen.
    Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag eller bank. Det kan dröja upptill 3-4 bankdagar innan återbetalningen publiceras.

    Om du har gjort detta och ännu inte fått din återbetalning, vänligen kontakta oss.

    Reklamation

    Du har i Sverige alltid rätt att reklamera ett fel inom 3 år från inköpsdagen. Fel på produkten, fel leverans eller transportskada skall reklameras inom ”skälig tid” från det att felet upptäcktes. En reklamation som görs inom 2 månader från det att felet upptäckts anses alltid vara gjord inom skälig tid. Vi reserverar oss för eventuell felsökningsavgift i det fall produkten konstateras som felfri. Vid godkända reklamationer debiteras ingen felsökningsavgift.

    Skulle vi leverera fel antal eller fel produkt ber vi dig meddela oss så snart som möjligt så att vi kan rätta felet. Om du vid mottagandet upptäcker att försändelsen är transportskadad ska du omedelbart anmäla skadan till ditt utlämningsställe eller transportören som har kört ut godset till dig.

    I första hand erbjuder vi en ny vara och andra hand återbetalning.

    Kontakta oss

    Vid frågor eller andra ärenden så når du oss enklast genom kontaktformuläret.
    Om det gäller reklamation så märk gärna det i meddelandet.

    ALLTID FRI FRAKT

    5-10 arbetsdagar frakt inom hela Sverige!

    GARANTERAD KUNDNÖJDHET

    Älskad av kunder över hela Sverige!

    30 DAGAR ÅNGERRÄTT

    Är du inte nöjd med ditt köp? Returnera den och få en full återbetalning!

    DYGNET-RUNT SUPPORT

    Frågor? Tveka inte att kontakta oss så hjälper vi dig så fort som möjligt!